Lakossági és céges költöztetés

Olcsó lakossági és céges költöztetés – gyorsan, biztonságosan, megbízhatóan. 

Cégünk több évtizedes tapasztalattal kínál professzionális költöztetési szolgáltatásokat magánszemélyek és vállalkozások számára. Legyen szó egy kisebb lakásról, családi házról vagy teljes irodai költözésről, mi gondoskodunk róla, hogy minden gördülékenyen menjen.

  • Precíz csomagolás
  • Megbízható szállítás
  • Segítőkész, udvarias csapat
  • Rugalmas időpont-egyeztetés

Válasszon minket, ha szeretné, hogy költözése stresszmentes és zökkenőmentes legyen!

A költözés az egyik legösszetettebb logisztikai feladat, amely a magánéletben és az üzleti világban is komoly szervezést igényel. A Szállít-OK csapata többéves tapasztalattal vállal költöztetést Budapesten, vidéken és akár nemzetközileg is, lakossági és céges ügyfeleknek egyaránt. Ez a blogbejegyzés abban segít Önnek, hogy felkészüljön a költözésre, és megtudja, hogyan tudjuk mi, mint profi költöztető cég, a lehető legnagyobb segítséget nyújtani.

  1. rész: Költözés tervezése – így kerülje el a káoszt

A sikeres költözés kulcsa a gondos tervezés. Akár családot költöztet, akár irodát, az időzítés, az előkészítés és az apró részletek ismerete elengedhetetlen.

Lakossági és céges költöztetés

Lakossági költözés tervezése

A magánszemélyek számára költözés előtt érdemes:

  • Felmérni, milyen ingóságokat szeretne elszállíttatni.
  • Külön kezelni a törékeny tárgyakat.
  • Kiválogatni a felesleges holmikat (ez lomtalanításra vagy adományozásra is lehetőséget ad).
  • Előre beszerezni a csomagolóanyagokat (vagy megbízni bennünket a beszerzésével).

Mi a Szállít-OK-nál kérésre kartondobozokat, buborékfóliát, ragasztószalagot, fóliát és egyéb csomagolóanyagot biztosítunk ügyfeleinknek, akár előre is.

Céges költözés tervezése

A cégek számára a költözés nemcsak logisztikai, hanem üzemeltetési kérdés is. Az iroda- vagy üzlethelyiség átköltöztetése során minimalizálni kell a működés szünetelését.

A cégeknek érdemes:

  • Ütemtervet készíteni az irodai eszközök leszerelésére és szállítására.
  • Előre jelezni az érzékeny eszközök (pl. szerverek, nyomtatók) szállítását.
  • Dokumentumokat rendszerezni, lezárni, lezárható dobozokba helyezni.
  • Munkatársak tájékoztatását időben megkezdeni.

Mi a Szállít-OK költöztető cégként gyakorlottan szervezzük meg irodaházak, raktárak, üzletek teljes körű költözését, akár hétvégén vagy éjszaka is, hogy a cég működése zavartalan maradjon.

  1. rész: Csomagolás, rendszerezés és biztonság – ne bízza a véletlenre!

A költözés során a tárgyak épsége múlik a megfelelő csomagoláson és rendszerezésen. Mi ezt komolyan vesszük, és Önnek is érdemes erre figyelnie.

Lakossági ügyfeleinknek csomagolási tippjeink:

  • Ne használjon túl nagy dobozokat, mert nehéz lesz őket mozgatni.
  • Nehéz tárgyakat (pl. könyvek) inkább kisebb dobozba pakoljon.
  • Törékeny tárgyakhoz mindig használjon buborékfóliát.
  • Írja rá minden dobozra, melyik helyiségbe tartozik, és mi van benne.
  • Értéktárgyakat külön csomagoljon és tartson saját felügyelet alatt.

Mi igény esetén komplett csomagolási szolgáltatást is vállalunk – tapasztalt munkatársaink szakszerűen becsomagolják és rendszerezik a teljes háztartást.

Cégeknek ajánlott csomagolási megoldásaink:

  • Irattári rendszerezés címkézéssel.
  • Elektronikai eszközök habfóliával, antisztatikus csomagolásban történő védelme.
  • Bútorelemek szakszerű szét- és összeszerelése.
  • Folyamatos dokumentáció a költözés alatt.

Bízza ránk a csomagolást, szállítást és beüzemelést is! Irodaköltözésnél akár éjjel vagy hétvégén is dolgozunk, hogy ne akadjon meg a cég munkamenete.

  1. rész: Speciális tárgyak szállítása – nehéz, értékes, törékeny dolgok biztonságban

Nem minden költözés rutinmunka. A háztartások és irodák is gyakran rejtenek olyan tárgyakat, amelyek különleges figyelmet igényelnek.

Nehéz tárgyak költöztetése

A Szállít-OK csapata specializálódott az alábbi tárgyak szakszerű költöztetésére is:

  • Páncélszekrények – speciális emelési technikákkal, akár darus autóval.
  • Zongorák, pianínók – hangszerbarát módszerekkel, párnázott rögzítéssel.
  • Műtárgyak, festmények – egyedi csomagolással, külön szállítással.
  • Ipari gépek – precíz szét- és összeszereléssel.

Ha Önnek ilyen tárgya van, ne bízza ismerősökre vagy „alkalmi költöztetőkre”! Ezeket a feladatokat csak profi csapat tudja megfelelően megoldani, felelősséggel.

Céges igényekre szabott szállítás

  • Komplex gyártósorok, szerverparkok, irodaépületi rendszerek költöztetését is vállaljuk.
  • Raktárak, archívumok, bemutatótermek teljes kiürítését és átköltöztetését megszervezzük.
  1. rész: A költözés napja – gördülékeny lebonyolítás a Szállít-OK csapatával

Amikor elérkezik a költözés napja, az előkészületek meghozzák gyümölcsüket – feltéve, ha minden megfelelően le lett egyeztetve. A Szállít-OK csapata pontosan, felkészülten érkezik a helyszínre, és akár teljes körű lebonyolítást is vállal, az első doboz felvételétől az utolsó bútor helyreállításáig.

Hogyan zajlik egy átlagos lakossági költözés?

  1. Érkezés a megbeszélt időpontban – általában reggeli kezdéssel.
  2. Rövid helyszíni felmérés – átbeszéljük, mit hova, mire kell figyelni.
  3. Rakodás – gondos pakolás, törékenyek védelme, bútorok rögzítése.
  4. Szállítás – biztonságos és gyors fuvarozás megfelelő járművekkel.
  5. Kirakodás, bútorok helyretétele, szerelés – ha igény van rá.

Ügyfeleink gyakran döbbennek meg azon, hogy mennyire gyorsan és flottul zajlik minden – köszönhetően tapasztalt, összehangolt csapatunknak.

Céges költöztetés folyamata

Céges ügyfeleink számára részletes ütemtervet dolgozunk ki:

  • Előkészítési fázis: IT-eszközök, dokumentációk csomagolása.
  • Időzített lebonyolítás: akár éjszaka, hétvégén, több fázisban.
  • Új helyszín berendezése, igény esetén bútor-összeszereléssel.

Nemcsak szállítunk, hanem együttműködünk a cégvezetővel, irodavezetővel vagy IT-felelőssel is – hogy minden zökkenőmentesen történjen.

  1. rész: Kiegészítő szolgáltatásaink – több, mint költöztetés

A Szállít-OK nem csak dobozokat pakol – mi komplex megoldásokat kínálunk, amelyekkel rengeteg időt és energiát takaríthat meg.

Mit kínálunk még?

  • Lomtalanítás – felesleges bútorok, kacatok elszállítása.
  • Takarítás – költözés előtti vagy utáni takarítás biztosítása partnereinken keresztül.
  • Címkézés, rendszerezés – főleg céges költözésnél fontos szolgáltatás.
  • Bútorösszeszerelés – új helyszínen összerakjuk bútorait, polcait.
  • Raktározás – ha szükséges, időszakosan elraktározzuk holmijait.

Speciális csomagajánlatok

Céges ügyfeleinknek akár egyedi csomagajánlatokat is kialakítunk, például több fázisú költözéshez, folyamatos működés melletti átköltöztetéshez, vagy ipari berendezések szállításához.

Lakossági ügyfeleinknek pedig biztosítjuk, hogy minden szükséges eszköz rendelkezésre álljon, hogy ne kelljen máshol keresgélni (pl. doboz, ragasztó, fólia stb.).

  1. rész: Gyakori kérdések – költöztetési kisokos

Kell-e segítenem a pakolásban?

Nem szükséges, de ha szeretne segíteni, azt mindig szívesen fogadjuk. Mi úgy számolunk, hogy mindent elvégzünk helyettünk – de természetesen rugalmasan alkalmazkodunk az Ön igényeihez.

Mikor érdemes lefoglalni az időpontot?

Minél előbb – különösen nyári főszezonban vagy hónap végén. Célszerű legalább 2-3 héttel előre egyeztetni, hogy biztosítani tudjuk a legkényelmesebb időpontot.

Hogyan történik az árképzés?

Ingyenes telefonos vagy e-mailes ajánlatot adunk, ahol figyelembe vesszük:

  • A szállítandó mennyiséget.
  • A szinteket (van-e lift).
  • A távolságot.
  • Igényelt kiegészítő szolgáltatásokat.

Mi történik, ha elromlik az idő?

Rossz időjárás esetén is dolgozunk – esőben, hóban, fagyban. Esővédő ponyváink, csúszásmentes eszközeink vannak, hogy minden körülmények között biztonságosan tudjuk elvégezni a munkát.

Ha Ön szeretne költöztetést, fuvarozást kérem vegye fel velünk a kapcsolatot, kérjen árajánlatot!

Back To Top